Blodprover

Sådär ja då var blodproverna fixade! Men dom är ju inte direkt snabba där, stressa som en idiot ut till bilen för att inte komma "så" sent till tandläkaren. När jag väl slitit och packat in oss i bilen, börjar backa ut bilen så när jag nästan har backat klart så börjar en tant bakom att backa ut sin bil oxå. Varpå jag hänger mig på tutan ifall hon inte uppmärksammat mig men jo då de har hon allt! Hon bara fullständigt skiter i det och fortsätter backa, kollar på mig som att jag vore dum i huvudet!!! Ahhh sånt kan driva mig till vansinne, tur hon inte backa på mig för då hade hon fått höra allt de jag inte fick sagt till henne;) Nej tillbaka till ämnet! När jag satt i stolen och tog proverna så sa sköterskan att karolinska vill veta vilken cykeldag jag är på. Jag svara då med ett glatt skratt och frågar hur jag ska veta det då jag har hormonspiral? Hon log och sa att hon skulle skriva det då. Bara det inte blir nåt dumt nu så jag behöver ta om hormonprovet eller nåt! Nu väntar jag som bara den på att proverna ska bli klara så dom ringer och vill boka en läkartid till mig:)

Kommentarer
Postat av: Längtan

Kikar in hos dig och passar på att tacka för dina kommentarer på min blogg.



Jag tycker det är behjärtansvärt av dig att donera ägg. Hoppas att allt kommer att gå smidigt för dig.

2011-11-09 @ 20:20:03
URL: http://langtantillbarn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0