Jaha!?

Ringde karolinska nu på morgonen då jag tycker att provsvaren borde kommit nu! Kvinnan i telefonen är trevlig denna gången så det börjar ju bra;) Hon säger att hormonprovet låg på 2,8 och att det var bra! Ni som har mer koll, inom vilka gränser är normalt? Sen letar hon efter svaren på infektionsproverna men dom kan hon inte se säger hon. Hon säger att de förmodligen kommit bort och att hon ska efterlysa dessa! Hon återkommer så fort hon vet nåt. Jaha!!?? Känns väldigt roligt att jag kommer behöva åka upp till sjukhuset och ta om dom då! Nu hoppas jag att dom kommer fram fortare än kvickt så jag slipper det! Vill inte att det ska bli mer utdraget utan nu vill jag åka upp till sthlm och träffa läkaren, det är en utdragen process ändå så detta tycker jag att vi kan slippa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0