Ringt Karolinska

Idag har jag ringt Karolinska för att ställa några frågor till dom, bla. hur behandlingen ska gå till i och med att jag bor så långt ifrån sthlm. Jag hann ställa ett par frågor till damen men sen var hon tvungen att springa iväg och dom skulle ringa senare idag igen. Blir lite nervös att dom ska ringa när jag inte har möjlighet att svara men dom ringer tills dom får svar sa hon som jag pratade med så det känns bra!
Hon sa att det kommer bli två besök i sthlm, resten kan dom sköta på Sahlgrenska eller ev. NÄL. Känns skönt att inte behöva åka för många gånger då jag själv har en bebis under året här hemma att ta hand om. En sak som dom försäkrade mig på Karolinska är att äggdonationen inte ska påverka min förmåga att bli gravid i framtiden. Jag hoppas att det stämmer och att det finns forskning bakom detta så att jag inte sätter mig själv i en situation där jag har mist förmågan att bli gravid.
Ska bli spännande att se vad som sägs när dom ringer upp senare idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0